Postopek nakupa
Naročilo izdelka/ izdelkov
- Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb – ikono “nakupovalnega vozička”, ki se prikaže na izdelku, s klikom se izdelek nato doda v košarico. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. V Košarico kupec vstopi s klikom na gumb “Košarica”, ki je prikazana v desnem kotu zgoraj ob iskalniku in seznamu želja. Dostop do Košarice je mogoč tudi s klikom na gumb “Prikaži Košarico”, ki se pri dodajanju posameznega izdelka prikaže na desni strani spletnega brskalnika v obliki hitrega pregleda košarice.
- Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na “x” pred sliko izbranega izdelka.
- Če želi kupec z nakupom nadaljevati (kupiti želi še druge izdelke), klikne na gumb “Zapri” v desnem zgornjem kotu, ki se mu prikaže ob dodajanju posameznega izidelka v košarico na desni strani spletnega brskalnika v obliki hitrega pregleda košarice.
- Ko kupec izbere vse želene izdelke, v košarici klikne na gumb “Nadaljuj na blagajno” ali “Na blagajno”.
- Pri zaključku nakupa, v obrazec vnese zahtevane osebne podatke, izbere način dostave in način plačila.
- Če je kupec prejel kodo za popust ali darilni bon, jo vnese v polje poimenovano “Koda kupona” in klikne na gumb “Unovči kupon” v košarici ali pri zaključku nakupa/na blagajni.
- Pri pregledu artiklov v košarici lahko spreminja količine posameznih izdelkov, ki so bili dodani s klikom na “+” ali “-“, za posodobitev mora klikniti na gumb “Posodobi košarico”. S klikom na “x” pa se bo izbrani izdelek odstranil iz košarice.
- Kupec ima možnost pri pregledu naročila na blagajni/pri zaključku nakupa v polju na levi strani pod osebnimi podatki dodati tudi opombo k naročilu, ki bo vidna v povzetku naročila.
- Preden kupec lahko uspešno odda naročilo mora sprejeti in se strinjati s pravilnikom o zasebnosti spletne trgovine Aromatrip.si in s splošnimi pogoji.
- Kupec se lahko pred zaključkom nakupa odloči in potrdi prijavo na e-novice, s klikom na polje pri “Želim prejemati e-novice”, kar pa ni pogoj za uspešno oddano naročilo.
- Ko kupec potrdi naročilo (klik na gumb »Zaključi naročilo«), sprememba naročila preko spletne strani ni več možna.
Naročilo v obdelavi
- Po oddaji naročila kupec prejme e-obvestilo z zahvalo in povzetkom nakupa, da je njegovo naročilo sprejeto in v obdelavi.
- Morebitne spremembe ali preklic naročila lahko kupec opravi v roku 3 (treh) ur od potrditve naročila na spletu in sicer na e-naslovu: shop@aromatrip.si
- Pošiljanje izdelka: prodajalec v dogovorjenem roku in na dogovorjen način kupcu odpošlje blago.
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
Svetujemo vam, da pred oddajo spletnega naročila pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Podjetje Baitris d.o.o. si kadarkoli pridržuje pravice do spremembe pogojev na spletni strani www.aromatrip.si. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato si pred oddajo naročila oglejte aktualne pogoje poslovanja.
Varnost nakupa
Spletna stran www.aromatrip.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Baitris d.o.o., Dobroveljska cesta 5, 3214 Zreče, ID za DDV: SI21238120, Matična številka: 5550513, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec). Za informacije v zvezi z Vašim naročilom in njegovo dostavo nas lahko pokličete na našo telefonsko številko: 03 752 02 60 ali pošljete e-pošto na naslov shop@aromatrip.si ali hej@aromatrip.si. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Podano naročilo za nakup torej pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Prodajna pogodba oz naročilo za nakup je shranjeno pri prodajalcu in ga lahko kupec po pisnem zahtevku dobi kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Prodajalec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko prodajalec smatra podano naročilo za nakup kot nično.
Način in strošek dostave
Pošiljke dostavljamo s Pošto Slovenije ali z dostavno službo GLS Slovenije samo na področju Republike Slovenije. Strošek dostave je enoten za vso Slovenijo in znaša 4,37€. ( Za spletno naročilo nad 39,00€ je dostava brezplačna.) Naročeno blago bo odposlano na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Dostava se vrši od ponedeljka do petka v dopoldanskih urah. V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročen artikel.
Možnost plačil v spletni trgovini
- s plačilom po povzetju. Naročeno blago plačate poštarju/kurirju dostavne službe (ki vam bo vročil blago na naslovu, ki ste ga navedli za kraj prevzema) z gotovino. Znesek vašega nakupa je naveden ob naročilu na spletni strani. Pošta vam bo zaračunala odkupnino 0,74€ in provizijo 1,05€ za vplačnino upn naloga (ki jo banka zaračuna pošti). Skupaj: 1,79€. Pri znesku nakupa nad 98,00 do 501,00 vam bo Pošta zaračunala provizijo v znesku 1,07% od vrednosti, nad 501,00€ pa 5,3600 + 0,30% od vrednosti.
V kolikor na izbranem naslovu ni nikogar doma, vam poštar pusti obvestilo, kjer je navedeno mesto in skrajni rok prevzema blaga. Po preteku tega roka se pošiljka vrne pošiljatelju.
Poštnina:
Pri enkratnem naročilu nad 39,00€ je poštnina brezplačna. K vrednosti vašega nakupa prištejete le vplačnino za UPN obrazec 1,05€.
Obrazložitev:
Pošta Slovenije pri storitvi ODKUPNINA PO POVZETJU prejemniku dodatno zaračunava sledeče zneske:
Poštnina (pošiljke do 2 kg): 4,37€
Storitev odkupnine: 0,74€
Vplačnina za upn (banka): 1,05€ (za zneske do 98,00€; nad 98,00 – 501,00€ je provizija 1,07 % od vrednosti, nad 501,00€ je provizija 5,36€)
- s plačilom po predračunu na TRR podjetja Baitris d.o.o. (kupec ne plača provizije za vplačnino)
- s plačilom preko storitve PAYPAL na račun podjetja Baitris d.o.o. Po oddaji naročila vas stran samodejno preusmeri na Paypalov vmesnik za plačilo. Po uspešno izvedeni transakciji na e-mail prejmete potrditev naročila. Sistem vam omogoča hitro in varno plačilo z uporabo vašega Paypal računa.
- plačilo s kreditnimi/debetnimi karticami Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron itd. – kupec ne plača provizije za vplačnino. Plačevanje s kreditnimi karticami zagotavlja aplikacija Stripe Inc., San Francisco, CA94103 USA. Vsi vpisani podatki so kriptirani in nam niso dostopni. Po uspešno izvedeni transakciji, na e-mail prejmete potrditev naročila.
Ne glede na izbran način plačila boste račun za nakup prejeli skupaj z izdelki ob dostavi paketa.
Cene
Spletna cena velja za vse nakupe preko spletne trgovine. Veljavna cena izdelka je tista, ki je objavljena na dan naročila. Vse cene vključujejo DDV.
Reklamacije
Prodajalec odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: hej@aromatrip.si v 8-ih dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti ter priloži kopijo računa. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z zaposlenim v podjetju Baitris d.o.o. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v petnajstih (15) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago, brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec z obvestilom o odstopu pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni email hej@aromatrip.si, blago pa vrniti v 15 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v 15-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalno zaprti embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Baitris d.o.o., Dobroveljska cesta 5, 3214 Zreče. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru, če je na izdelku odprl varnostno nalepko (folijo) oz. zamašek (zapiralo).
Poškodbe izdelka
Kupec je dolžan pri prevzemu izdelka pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe izdelka je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljalca. Kupec je dolžan skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in izdelka. Kupec bo odstopil poškodovan izdelek, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške Baitris d.o.o. poslan na naslov pošiljatelja. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem možnem roku poslali kupcu nov izdelek. V primeru, da kupec opazi poškodbo po dostavi izdelka, vendar v največ 30 dneh po dostavi, poškodbo prijavi na hej@aromatrip.si, ali tel. št. 03 752 02 60. Pogoj za prijavo poškodbe izdelka v roku 30 dni po dostavi je shranjena embalaža, na podlagi katere se ugotavlja, kje oz. kako je poškodba nastala. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom in fotografije poslane na naslov hej@aromatrip.si. Vse kasnejše reklamacije poškodb izdelka prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti.
Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov, ki se prijavijo na spletne novice: ime in priimek, e-poštni naslov. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe pošiljanja spletnih novic. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova hej@aromatrip.si.
Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o postopku. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Varnost spletne trgovine
V spletni trgovini uporabljamo več varnostno zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.
Zahvaljujemo se vam za vaše zaupanje!
Baitris d.o.o. – www.aromatrip.si
_________________________________________
PRAVNO OBVESTILO
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Podjetje Baitris d.o.o v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Baitris d.o.o.